Magnifica më shumë se një zgjidhje e shkëlqyer

Një konsulent financiar personal me eksperiencë, gjithmonë në shërbimin tënd, duke ofruar konsulencë për investime, strategji financiare dhe asistencë për klientët. Përfito më shumë me Magnifica!

Shërbim i personalizuar!

Menaxherët e dedikuar për ty do të ndihmojnë në hapin tënd të rradhës!
Zbulo më shumë

Produkt premium për Klientë Premium

Siguracion FALAS për incidente udhëtimi!

Zbulo më shumë

Mastercard Gold

Kjo është karta ekskluzive që duhet të kesh, një kartë që nuk ka nevojë për prezantim. Mastercard Gold bën udhëtimin tënd unik dhe blerjet më të sigurta.

Kushtet e Punës & Normat e Interesit për Individë

Të duhet ndihmë?

Kontakto shërbimin e klientit

Zgjidh asistencën më të mirë për ty

+355 4 2276000

Shtyp 1 për Shqip; 2 për Anglisht; 3 për Italisht
Për t'u lidhur me Shërbimin e Klientit
1
Për të raportuar një Kartë të Humbur ose të Vjedhur
2
Për Shërbimet e Thesarit
3
Për t'u rikthyer në Menunë Kryesore
0
Njoftim i Rëndësishëm!

I nderuar klient,

Në kuadër të zhvillimeve të fundit rregullatore nga Banka e Shqipërisë në lidhje me “Përmirësimin e Sistemeve të Pagesave, me adoptimin e standardeve SEPA për pagesat brenda vendit dhe ne përputhje me standardin SWIFT ISO 20022 për pagesat ndërkombëtare”, dëshirojmë t’ju informojmë se ështe planifikuar të kryhet një mirëmbajtje teknike e sistemeve tona bankare për të mbështetur këto përmirësime.

Ju bëjmë me dije se, për shkak të mirëmbajtjes së planifikuar, platformat tona Bankare Dixhitale do të jenë të padisponueshme përkohësisht nga dita e premte, 12 shtator, ora 14:00 deri të shtunën, 13 shtator, ora 01:00 e mëngjesit.

Gjithashtu, përdorimi i kartave do të jetë perkohësisht i padisponueshëm ditën e premte, 12 shtator, nga ora 19:30 deri në 21:30.

Pas përfundimit të mirëmbajtjes, të gjitha shërbimet do të rikthehen plotësisht në funksion.

Faleminderit për mirëkuptimin tuaj!

Me respekt,
Intesa Sanpaolo Bank Albania