• No Suggestions Result

PROMOVIMI I ARTIT

Galeria e katërt e madhe e artit Intesa Sanpaolo premton një 'ofertë të re'

Një ish-hapësirë pune bankare është shndërruar në një galeri arti mahnitëse dhe hapësirë ekspozite brenda selisë historike të Intesa Sanpaolo në Torino. Michele Coppola – Drejtor Ekzekutiv i Artit, Kulturës dhe Trashëgimisë Historike në Intesa Sanpaolo dhe Drejtor i Gallery d'Italia – diskuton natyrën e saj eklektike, rëndësinë e saj kulturore dhe se si u krijua në vetëm dy vjet e gjysëm.

Alastair Smart

05/09/2022

Nën arkadat e Piazza San Carlo historike në Torino, hapësira e galerisë tani zë tre kate nëntokësore ku dikur ishin kasafortat, garazhet dhe dhomat e mbledhjeve të aksionarëve.

Ky transformim vjen me inaugurimin e fundit të Gallery d’Italia – Torino, muzeu i fundit që do të hapet nga grupi bankar kryesor i Italisë, Intesa Sanpaolo.

Muzeu ndodhet brenda zyrës së regjistruar të bankës dhe selisë historike në Palazzo Turinetti di Pertengo, i cili është rinovuar në mënyrë mahnitëse për të akomoduar hapësirën e re sipas dizajnit të arkitektëve Michele De Lucchi dhe AMDL Circle.

Galleri d'Italia – Torino krenohet me 10,000 metra katror hapësirë ​​ekspozite të shtrirë në pesë kate (tre prej tyre nëntokësore) dhe i dedikohet kryesisht fotografisë.

Është muzeu i katërt që banka ka krijuar – pas Gallerie di Palazzo Leoni Montanari (e cila u hap në Vicenza në 1999), Galleria di Palazzo Zevallos Stigliano (e cila u hap në Napoli në 2007) dhe Galleria di Piazza Scala (e cila u hap në Milan në 2011).

"Një vend pune i njëhershëm i bankës është rilindur në një maskë të re, është shndërruar në një vend kulture, me arkitekturën ekzistuese të respektuar dhe përmirësuar në vend që të shtrembërohet"

Michele Coppola, Drejtor Ekzekutiv i Artit, Kulturës dhe Trashëgimisë Historike, Intesa Sanpaolo, dhe Drejtor i Gallerisë në Itali

Së bashku të katër muzetë njihen si Galeria d'Italia. Ndërsa institucionet e tjera janë të njohura për vargun e pikturave dhe skulpturave të ekspozuara, u vendos që Torino duhet të përfaqësojë një "ofertë të re" - sipas Michele Coppola, Drejtor Ekzekutiv i Artit, Kulturës dhe Trashëgimisë Historike në Intesa Sanpaolo dhe Drejtor i Galerisë. d'Italia.

Si Drejtor i Gallery d’Italia – Torino, Coppola mbështetet nga Zëvendës Drejtori Antonio Carloni, i cili më parë ishte përgjegjës për festivalin ndërkombëtar të fotografisë, Cortona on the Move.

"Forca e katër muzeve qëndron në komplementaritetin e tyre," thotë Coppola. “Me hapësirën në Torino, pyetëm veten se cila duhet të jetë vlera e shtuar në krahasim me të tjerat. Fotografia u zgjodh si element identifikues: një medium që shpreh bashkëkohësinë me menjëhershmëri dhe forcë ndjellëse.”

Një nga katet e nëndheshme në Gallerie d'Italia - Torino është shtëpia e re e Arkivit Publifoto Intesa Sanpaolo. Kjo përbëhet nga shtatë milionë fotografi të marra nga vitet 1930 deri në vitet 1990, duke dokumentuar aspekte të ndryshme të jetës italiane nga politika në sport. Një përzgjedhje e imazheve janë dixhitalizuar dhe tani janë të aksesueshme për t'u parë nëpërmjet një instalimi interaktiv.

"Qëllimi ynë është të sjellim Intesa Sanpaolo-n edhe më afër komunitetit – Michele Coppola, Drejtor Ekzekutiv i Artit, Kulturës dhe Trashëgimisë Historike, Intesa Sanpaolo dhe Drejtor i Gallery d'Italia

Një tjetër nga katet e nëndheshme do të presë ekspozita të përkohshme. Një nga dy shfaqjet inauguruese atje është The Fragile Wonder – A Journey through Changing Nature, që paraqet rezultatet e vizitave të fotografit Paolo Pellegrin në vende si Namibia, Kosta Rika dhe Islanda – me anë të një komisioni Intesa Sanpaolo – për të gjurmuar ndikimin e ndryshimi i klimës.

Ekspozita tjetër e përkohshme është Nga Lufta në Hënë: 1945-1969, një përzgjedhje fotografish nga Arkivi Publifoto Intesa Sanpaolo, duke u fokusuar në çerekshekullin e lidhur me të ashtuquajturën mrekulli ekonomike (mrekulli ekonomike) të Italisë pas Luftës së Dytë Botërore. .

Diku tjetër ka fusha të dedikuara për kërkimin dhe edukimin e nxënësve.

Po aq mbresëlënëse sa çdo gjë që ndodhet brenda Gallery d'Italia - Torino, është fakti që muzeu ka ardhur në ekzistencë kaq shpejt. Hapja e saj u njoftua vetëm në janar 2020, dhe më pak se dy vjet e gjysmë më vonë - me një pandemi në të përkohshme - u hap.

"I gjithë operacioni ishte një sfidë e madhe," thotë Coppola. Ai beson, megjithatë, se qartësia e qëllimit arkitektonik ishte një faktor kyç në shmangien e vonesës.

“Ashtu si të gjithë muzetë tanë, ai në Torino ishte një vend pune i njëhershëm i bankës, i cili është rilindur në një maskë të re, është shndërruar në një vend kulture, me arkitekturën ekzistuese të respektuar dhe përmirësuar dhe jo të shtrembëruar.”

Palazzo Turinetti di Pertengo u porosit nga Markezi Giorgio Turinetti di Priero, bankier i Dukës së Savojës, në shekullin e 17-të. Ajo ka pamje nga sheshin qendror të Torinos, Piazza San Carlo, i njohur zakonisht si "dhomë e ndenjes" e qytetit.

"Lidhja mes bankës, artit dhe kulturës nuk fillon sot. Është në ADN-në tonë – i ka rrënjët në historinë e grupit – Michele Coppola, Drejtor Ekzekutiv i Artit, Kulturës dhe Trashëgimisë Historike, Intesa Sanpaolo dhe Drejtor i Gallery d'Italia

Fasada e jashtme e ndërtesës mbetet e paprekur. Hyrja në muze bëhet nëpërmjet një shkalle të re monumentale, e cila i çon vizitorët nga oborri i brendshëm i Palazzo Turinetti deri në hapësirat nëntokësore të galerisë.

Duke reflektuar rrënjët e Torinos si kryeqyteti i rajonit të Piemontes të Italisë, muzeu shfaq një përzgjedhje të veprave nga koleksioni i pikturave barok piemonteze të Intesa Sanpaolo - veçanërisht nëntë kanavacë të mëdha nga Oratoria e Compagnia di San Paolo (e vendosur në Torino, vendi u shkatërrua në fundi i shekullit të 19-të). Secila që përshkruan një episod të ndryshëm nga jeta e Shën Palit, këto kanavacë u porositën në vitin 1663 si pjesë e një cikli që shënon njëqindvjetorin e Oratorisë.

Nëntë pikturat janë ekspozuar pranë veprave të tjera piemonteze, të ekzekutuara nga shekulli i 14-të deri në shekullin e 18-të, të cilat plotësojnë dekorimin e mrekullueshëm të barokut të vonë të dhomave në të cilat ato janë ekspozuar.

Hapja e Gallery d’Italia – Torino përkon me atë të Gallery d’Italia – Napoli, një shtëpi e re për muzeun napolitan të Intesa Sanpaolo (i cili është tre herë më i madh se ai i vjetër, Galerie di Palazzo Zevallos Stigliano).


Pellegrin/MagnumInaugurimi i të dy vendeve është pjesë e Progetto Cultura të bankës, një plan afatgjatë që synon promovimin e pasurimit kulturor dhe artistik si një levë për rritjen shoqërore. Manifestuar në iniciativa të panumërta në të gjithë Italinë – duke përfshirë muzikën, kinemanë, artin, teatrin dhe më shumë – Progetto Cultura nuk ka asnjë ekuivalent midis institucioneve financiare në Evropë.

“Qëllimi ynë është ta sjellim Intesa Sanpaolo-n edhe më afër komunitetit”, thotë Coppola. “Lidhja mes bankës, artit dhe kulturës nuk fillon sot. Është në ADN-në tonë – i ka rrënjët në historinë e grupit.

“Por është një angazhim që është bërë gjithnjë e më profesional, me ardhjen në vitet e fundit të Progetto Cultura. Hapja e dy muzeumeve kaq të mëdha në dy qytete kaq të rëndësishme i përgjigjet një zgjedhjeje strategjike dhe të ndriçuar nga drejtuesit e lartë të grupit. Intesa Sanpaolo po demonstron konkretisht se luajtja e një roli qendror në zhvillimin ekonomik të Italisë nuk duhet të ndahet nga marrja e përgjegjësisë edhe për zhvillimin e saj kulturor dhe social”.

Shpërndaje me miqtë

Të duhet ndihmë?

Kontakto shërbimin e klientit

Zgjidh asistencën e duhur

+355 4 2276000

Shtyp 1 për Shqip; 2 për Anglisht; 3 për Italisht
Për t'u lidhur me Shërbimin e Klientit
1
Për të raportuar një Kartë të Humbur ose të Vjedhur
2
Për Shërbimet e Thesarit
3
Për t'u rikthyer në Menunë Kryesore
0