Si do të ndryshojë inteligjenca artificiale bankat?
Ndërsa Inteligjenca Artificiale (IA) rritet në kapacitet, ajo është e vendosur për të ndihmuar Intesa Sanpaolo në udhëtimin e saj për t'u bërë vërtet një biznes dixhital. Përveçse i bën operacionet më efikase, IA ka fuqinë për të transformuar aftësitë e bankës.
29/03/2024
Dikush i përkushtuar për këtë punë është Marco Ditta, drejtori ekzekutiv dhe zyrtar i grupit të të dhënave dhe inteligjencës artificiale. “Gjëja kryesore që më emocionon është se ne mund të kemi mundësinë për të zgjidhur problemet që nuk ishin në tryezë disa muaj më parë,” thotë ai. "Kjo nuk është vetëm për një bankier ose brenda këtij biznesi, por në përgjithësi, është për të gjitha nevojat e personit."
Marco Ditta, Drejtor Ekzekutiv dhe Oficer për të dhënat e grupit dhe IA
IA: një tru i dytë
Brenda bankës, IA tashmë po kursen para dhe kohë. Në të vërtetë, ajo mund të bëhet mjeti ideal për punonjësit sepse mund të përpunojë dhe përmbledhë sasi të mëdha informacioni.
Në bankingun e korporatave, zgjidhjet e IA tashmë po ndihmojnë menaxherët e marrëdhënieve globale (MMG) të përmirësojnë normën e konvertimit të propozimeve me 70%. "AI po ndihmon për të përpunuar shumë informacione që ishte e vështirë për GRM-të të menaxhoheshin," thotë Ditta. "Kjo u liron kohë atyre që të adresojnë marrëdhënien me klientin."
Për shembull, mjeti Lisa (Inteligjenca gjuhësore për ndërgjegjësimin mbikëqyrës) lexon dhe përpunon me shpejtësi mijëra botime mbi mbikëqyrjen bankare.
Një shembull tjetër tashmë në përdorim është Aptus.AI. Krijuar nga një kompani italiane, Aptus krijon versione të lexueshme nga makineri të dokumenteve dixhitale që mund të përshtaten me lloje të ndryshme të përmbajtjes së tekstit. Kjo mundëson qasje interaktive në të dhënat rregullatore, duke kursyer kohë dhe duke lejuar kujdes më të madh në procesin e vendimmarrjes.
Mjeti i duhur i IA për punën e duhur
"Ne duhet të balancojmë teknologjinë me aftësitë e personit që e përdor atë. Profesionaliteti dhe ndjeshmëria e njerëzve apo kolegëve të tyre që përdorin këtë mjet duhet të jenë shumë të larta.
Klientët mbeten me ne sepse e dinë se mund të kenë besim tek ne – në zgjidhjet tona, në mënyrën tonë të të bërit biznes dhe në politikat tona. Kjo është diçka që të gjithë e ndjejnë brenda qeverisjes së bankës."
Marco Ditta, Drejtor Ekzekutiv dhe Oficer i grupit pë të dhënat e inteligjencës artificiale.
Ndërsa është jashtëzakonisht i fuqishëm, AI nuk është një zgjidhje e vetme që i përshtatet të gjithëve. Banka synon të jetë e qëllimshme në vendosjen e saj, duke përdorur mjetet e duhura për punën e duhur.
Ditta jep shembullin e shërbimit të klientit chatbot të Intesa Sanpaolo, i cili ndihmohet, por nuk menaxhohet tërësisht nga IA. "Ne kemi shumë përgjegjësi duke përdorur IA," thotë ai. "Ne duam të jemi të sigurt se shërbimi është më i miri që mund të menaxhojmë."
Ai siguron se IA nuk do të zëvendësojë kurrë plotësisht aftësinë njerëzore në zemër të bankës – sepse njerëzit është gjithmonë në thelb të mënyrës se si funksionon Intesa Sanpaolo. Përkundrazi, IA do të ndihmojë në rritjen e aftësive të punëtorëve, ndërsa stafi i bankës do të jetë kontributi kryesor se si biznesi ecën përpara.
Eksperimentimi me IA
Së bashku me partnerët kërkimorë, Intesa Sanpaolo i ka kushtuar një laborator të tërë inovacioni zhvillimit dhe vendosjes së IA. Laboratori nuk pyet se çfarë mund të bëjë aktualisht IA, por çfarë mund të bëjë në të ardhmen. Ishte vendlindja e Anti-Financial Crime Digital Hub, një konsorcium i krijuar për të luftuar krimin financiar dixhital.
Deri më tani, eksperimentet me IA gjeneruese kanë krijuar 15 raste të reja potenciale të përdorimit për teknologjinë brenda biznesit. “Mendoj se, më shumë se sa të lehtësojë efiçencën, kjo teknologji mund të japë më shumë mundësi për punë më të mirë për çdo person në bankë,” thotë Ditta.
“Ndikimi është në shumë nga sektorët kryesorë të bankës – nga burimet njerëzore te zyrat mbështetëse, nga korporatat te ato ligjore e kështu me radhë”, shton ai.
“Unë mendoj se deri në fund të vitit 2024, ne do të shohim zgjidhjen e parë gjeneruese të AI në prodhim.
“Gjithashtu po shoh shumë ndërthurje midis asaj që po bëjmë në sektorin financiar dhe sektorëve të tjerë të ekonomisë – si kujdesi shëndetësor, sektori publik e kështu me radhë.”
Menaxhimi i riskut të IA
Së bashku me gëzimin e eksperimentimit me IA, banka thekson menaxhimin e riskut. Intesa Sanpaolo po aktivizon menaxhimin e riskut në disa drejtime.
Së pari, ata po përmirësojnë aftësitë e njerëzve. “Ne po i kushtojmë shumë vëmendje aftësive teknike, natyrisht, për të menaxhuar teknologjinë,” thotë Ditta, “por edhe në futjen e njohurive për rrezikun e përdorimit të AI brenda bankës”.
Intesa Sanpaolo ka krijuar partneritete të forta me Google dhe Microsoft për të siguruar që teknologjia të përmirësohet dhe të përditësohet vazhdimisht. Fokusi është në përparimin e ndërgjegjshëm: mbajtja e riskut të ulët ndërsa vendos IA në vendet e duhura, deri në efektet më të mëdha dhe duke qenë në ballë të aplikimit të IA.
"Sigurisht, askush nuk mund të thotë në mënyrë të përsosur se çfarë do të ndodhë me AI në të ardhmen," thotë Ditta, "por ne duam të jemi në valën e evolucionit."