• No Suggestions Result

ZHVILLIMI I BIZNESIT

Dekarbonizimi: proces i pastër, i thjeshtë dhe miqësor me mjedisin

Dekarbonizimi po gjeneron risi në një shkallë të paprecedentë. Nga materialet që përdorin karbonin tek avionët e elektrizuar, ka shumë mundësi të reja për investime.

Rhiannon Edwards

12/07/2023

Për të zbuluar më shumë shiko video-n:

Karboni dhe efektet e shkaktuara nga çlirimi i tij në atmosferë ka shënuar historinë e brezit tonë. Reduktimi i emetimeve është një prioritet urgjent për qeveritë globale. Në këtë kontekst, projekti i dekarbonizimit është bërë i gjithëpërfshirës dhe i larmishëm.

Tani nuk ka të bëjë vetëm me prodhimin e më pak emetimeve të karbonit; ka të bëjë gjithashtu me nxjerrjen e karbonit nga mjedisi ynë dhe përpjekjet për të bërë atë të dobishëm. Kapja dhe përdorimi i karbonit po rritet - dhe paraqet mundësi emocionuese, si për planetin ashtu edhe për investitorët. Krahas tij janë përpjekjet për përdorimin e materialeve më të lehta në industri, elektrifikimi në shkallë të gjerë dhe një kufi i ri për energjinë e rinovueshme në formën e hidrogjenit të pastër e të gjelbër.

Përdorimi i karbonit 

Zgjidhjet e kapjes dhe përdorimit të karbonit (CCUS) janë në vijën e parë të projektit të dekarbonizimit, përgjigja e parë kundër proceseve intensive të karbonit ndërsa industria kalon ngadalë drejt burimeve të energjisë së pastër. Në nivel global, tregu për CCUS pritet të gjenerojë të ardhura prej 36.4 miliardë dollarë deri në vitin 2030.
Krahas zgjidhjeve të vendosura të emetimit negativ të CCUS, heqësit neto të CO2 nga atmosfera do të rriten gjithashtu në përdorim për të ndihmuar në përmbushjen e objektivave ambicioze dhe gjithnjë urgjente.
Një shembull është kapja dhe ruajtja e karbonit të bioenergjisë, ku biomasa përdoret për të kapur karbonin dhe më pas shndërrohet në lëndë djegëse për krijimin e energjisë. Duke u bazuar në këtë proces, karboni i kapur një ditë do të përdoret për të bërë kimikate, karburant dhe plastikë të përdorur gjerësisht. Materialet që përdorin CO2 pritet të rriten me shpejtësi. Frost & Sullivan parashikon që tregu do të arrijë në 183 milionë tonë në vit deri në vitin 2030, nga vetëm tre milionë sot.

Guida për kapjen e karbonit

Evropa aktualisht krenohet me 63 projekte komerciale ose pilot të kapjes, me treg të përqendruar midis konglomerateve të mëdha ndërkombëtare. E stimuluar nga Marrëveshja e Gjelbër Evropiane dhe reforma ligjore, e ardhmja pa dyshim do të shohë një valë të re financimi dhe zgjerim të mëtejshëm të sektorit.
Kjo do të përfshijë krijimin e qendrave të kapjes së karbonit, të cilat krijojnë ekonomi të shkallës dhe stabilitet për investitorët. Ndërsa kapja dhe përdorimi i karbonit bëhet i përhapur – dhe objektivat e BE-së i detyrojnë të gjitha bizneset të rrisin përpjekjet mjedisore – kapja e karbonit si shërbim do të bëhet një model biznesi emergjent në të gjithë zinxhirin e vlerës për një tarifë për ton CO2 të hequr.

Pesha e lehtë

Krahas përpjekjeve për kapjen e karbonit janë përpjekjet e industrisë për të bërë të njëjtat gjëra ndryshe.
Çdo sektor, nga hapësira ajrore te produktet e konsumit po heton se si materialet alternative, me peshë më të lehtë do të ndihmojnë në uljen e prodhimit të karbonit në një mjedis në të cilin ndotësit penalizohen. Pesha e lehtë do të thotë materiale të reja si aerogelët dhe shkumat metalike që bëjnë rrugën e tyre në ndërtim, hapësirë ajrore, inxhinieri dhe më gjerë. Do të thotë gjithashtu metale hibride dhe polimere plastike që zëvendësojnë materialet më të rënda dhe të modës së vjetër. Jo vetëm që këto materiale do të kursejnë prodhimin e karbonit; ato do të jenë gjithashtu më efektive në aplikimin e tyre se të vjetrat.

Udhëtimi ajror i elektrizuar

Elektrifikimi i pakufi i industrisë do të shkojë në lartësi të reja, fjalë për fjalë, pasi avionët e elektrizuar pritet të ngrihen në qiell në vitet 2040. Në të vërtetë, aeroporti i Kopenhagës tashmë po hap infrastrukturën për të mbështetur avionët e elektrizuar. Bujqësia, një tjetër sektor me energji intensive, do të ndiejë gjithashtu përfitimet e elektrifikimit në dekadën e ardhshme pasi bujqësia precize e udhëhequr në mënyrë dixhitale është futur në faza. Ndërsa Inteligjenca Artificiale do të monitorojë shëndetin e të korrave dhe do të reduktojë përdorimin e kimikateve, elektrifikimi i automjeteve bujqësore dhe pompat e ujitjes do të ndihmojë në uljen e intensitetit të energjisë. Elektrifikimi i transportit tashmë është duke u zhvilluar. Deri në vitin 2040 ka të ngjarë që ne do të jetojmë në një botë në të cilën automjetet tregtare dhe të pasagjerëve me lëndë djegëse fosile janë plotësisht të ndaluara. Lëndët djegëse sintetike (shumë të krijuara me hyrjen e karbonit të kapur) do të dominojnë segmentet e transportit ku elektrifikimi nuk mund të reduktojë vetëm emetimet.

Energjia e pastër e rinovueshme

Solar është një shpëtimtar i rëndësishëm në dekadën aktuale, duke pritur të gjenerojë rreth 28% të kapacitetit kumulativ të prodhimit të energjisë të instaluar në Evropë deri në vitin 2030. Megjithatë, vala e ardhshme e investimeve në burimet e rinovueshme ka për qëllim hidrogjenin e gjelbër - domethënë hidrogjenin e prodhuar nga burime pa karbon. Hidrogjeni është një energji e pastër, por për ta bërë atë është larg nga karboni neutral. Hidrogjeni jeshil prodhohet nga uji nëpërmjet elektrolizës, një proces i cili në rastin më të mirë është pa emetim dhe në rastin më të keq ka ndikim shumë të ulët. Prodhimi global i hidrogjenit pritet të krijojë një industri me vlerë më shumë se 400 miliardë dollarë të ardhura deri në vitin 2030, me rritjen e nxitur nga qelizat e karburantit që mund të kenë aplikime në automobila dhe në hapësirën ajrore.
 

Në terma afatmesëm, në rrugën drejt hidrogjenit të gjelbër, hidrogjeni "blu" – i prodhuar nga karburantet fosile, por duke përdorur CCUS – do të luajë një rol kyç në kalimin në të ardhmen tonë neutrale ndaj karbonit.

Shkarko raportin e plotë këtu:

Shpërndaje me miqtë

Artikuj të ngjashëm

Inteligjenca Artificiale: është këtu për të qëndruar dhe ndihmuar
Trendet e nesërme, të sjella sot: qendra e Analizës së Inovacionit
Të duhet ndihmë?

Kontakto shërbimin e klientit

Zgjidh asistencën e duhur

+355 4 2276000

Shtyp 1 për Shqip; 2 për Anglisht; 3 për Italisht
Për t'u lidhur me Shërbimin e Klientit
1
Për të raportuar një Kartë të Humbur ose të Vjedhur
2
Për Shërbimet e Thesarit
3
Për t'u rikthyer në Menunë Kryesore
0