Prodhuesit e makinave garojnë drejt një të ardhmjeje më të gjelbër
Raporti i Qendrës së Inovacionit Intesa Sanpaolo zbulon zhvendosjen e industrisë automobilistike drejt një të ardhmjeje më të gjelbër, elektrike, të qëndrueshme dhe autonome.
28/02/2022
Për të zbuluar më shumë shiko video-n:
Një raport i ri nga Qendra e Inovacionit Intesa Sanpaolo shqyrton tendencat e industrisë në Automobili, Transport dhe Logjistikë, me fokus në mënyrat në të cilat transporti personal dhe komercial po bëhet më i gjelbër dhe më i zgjuar. Më gjerësisht, ai ofron një udhëzues se si inovacioni në automjete po ndikon në tregun e automobilave.
Qendra e Inovacionit Intesa Sanpaolo, një kompani e Grupit Intesa Sanpaolo, eksploron botën e inovacionit të fundit, investon në projekte kërkimore të aplikuara dhe startup me potencial të lartë dhe punon për të përshpejtuar adoptimin e ekonomisë qarkulluese.
Bashkimi Evropian (BE) ka vendosur një objektiv ambicioz për të reduktuar emetimet me të paktën 40% deri në vitin 2030.
Si rezultat, transporti po bëhet më i gjelbër dhe më i zgjuar. Evropa pa dy muajt më të mirë të shitjeve të automjeteve elektrike (EV) në janar dhe shkurt 2020 – përpara se COVID-19 të ndalonte industrinë e makinave.
Por gjërat janë në rritje. Frost & Sullivan mbetet pozitiv për një rikuperim afatshkurtër dhe afatmesëm në shitjet globale dhe vlerëson se deri në vitin 2025 rreth një e treta e tregut total të makinave të pasagjerëve do të llogaritet nga EV.
Intesa Sanpaolo po mbështet transformimin e sektorit të automobilave pasi përqafon teknologjinë që është elektrike, e qëndrueshme dhe autonome.
Elektrike
Ndërsa kërkesat e konsumatorëve kalojnë drejt zgjidhjeve më të gjelbra, shitjet e automjeteve elektrike janë në rritje ndërsa konsumi i naftës është në rënie. Në tremujorin e tretë të vitit 2021, regjistrimet e automjeteve elektrike hibride ishin më shumë se ato që funksionojnë me anë të naftës, duke zënë 20.7% të tregut dhe duke e bërë atë opsionin e dytë më të popullarizuar në BE për herë të parë.
Shifrat nga Shoqata Evropiane e Prodhuesve të Automjeteve tregojnë se kërkesa për bateritë e makinave elektrike u rrit me 56.7%, ndërsa EV-të hibride plug-in panë regjistrime të rritura me 42.6%.
Frost & Sullivan vlerëson se ka 225,000 pika karikimi AC dhe DC në Evropë, dhe se numrat po rriten me 26.3% mesatarisht në vit. Nga pikëpamja e fuqisë, parashikohet që deri në vitin 2027, 94,7% e karikuesve në bord (OBC) do të kenë një vlerësim të fuqisë prej 6,6 kW dhe më lart, me standardin 11 kW, duke mundësuar karikim më të shpejtë.
Për bateritë, litium-joni është sinonim i EV. Megjithatë, kërkesa në rritje për automjete me rreze më të madhe dhe karikim më të shpejtë ka inkurajuar kërkimin për zgjidhje alternative. Bateritë në gjendje të ngurtë mund të ndryshojnë lojën për EV-të, sepse ato ofrojnë cikle më të gjata të jetës, stabilitet të përmirësuar termik dhe furnizim me tension më të lartë.
Ekzistojnë gjithashtu shqetësime për qëndrueshmërinë e baterive konvencionale. Politika e Përgjegjësisë së Zgjeruar të Prodhuesit synon të sigurojë që prodhuesit të jenë fajtorë për ndikimin mjedisor të të gjithë procesit, nga projektimi deri te hedhja.
Me këtë fokus të rinovuar, riciklimi i baterive EV parashikohet të jetë me vlerë 6.5 miliardë dollarë në 2025, nga 10.3 milion dollarë në 2018.
Megjithatë, ka sfida. Çmontimi dhe klasifikimi i baterive është një nga hapat më të vështirë dhe më të shtrenjtë në procesin e riciklimit. Për të trajtuar këtë problem, industria po përqendrohet gjithnjë e më shumë në sigurimin e projektimit të baterive për t'u ricikluar. Çmontimi automatik i baterive EV duke përdorur robotë shihet si një hap thelbësor për të përmirësuar efikasitetin e riciklimit.
EV-të e qelizave të karburantit (FCEV), një alternativë ndaj BEV-ve, funksionojnë si një bateri, por fuqizohen nga hidrogjeni. Sipas Qendrës së Inovacionit Intesa Sanpaolo, tregu global i FCEV pritet të arrijë në 1.53 milion njësi në vitin 2030, me Hyundai-Kia që kryeson garën, e ndjekur nga Toyota.
Avantazhi i FCEV-ve ndaj EV-ve është se ata u ofrojnë shoferëve performancë më të mirë të drejtimit, rreze më të gjatë dhe "mbushje karburanti" më të shpejtë. Ana negative është se hidrogjeni është jashtëzakonisht i shtrenjtë.
Metodat e ndarjes së ujit duke përdorur burime të rinovueshme, si dielli dhe era, pritet të komercializohen gjithnjë e më shumë deri në vitin 2030, gjë që duhet të ketë një ulje drastike të çmimit të shitjes me pakicë të hidrogjenit. Ekziston gjithashtu një interes në rritje për elektrolizën – procesi i përdorimit të energjisë elektrike (nga burimet e rinovueshme) për ndarjen e ujit në hidrogjen dhe oksigjen – që mund të bëhet një tjetër opsion furnizimi me kosto të ulët.
Për sa i përket transportit të hidrogjenit, tubacionet ofrojnë efikasitetin më të madh, pavarësisht kostove të larta fillestare. Qeveria e Mbretërisë së Bashkuar ka investuar 1 miliard £ për të zhbllokuar potencialin e hidrogjenit dhe janë në plan për të ripërdorur rreth 25% të tubacioneve aktuale të transmetimit të gazit për të përmbushur objektivin e saj për 5 gigavat kapacitet të prodhimit të hidrogjenit me karbon të ulët deri në vitin 2030. Kjo mund të jetë ekuivalente me sasinë e gazit të konsumuar nga më shumë se 3 milionë familje në Mbretërinë e Bashkuar çdo vit.
Skemat e qeverisë po ndihmojnë gjithashtu operatorët të vendosin infrastrukturën e tarifimit. BE-ja ka plane ambicioze për të rritur stacionet e saj nga 161 në 4200 deri në vitin 2030.
Ndërlidhje
Si dhe ndryshimet në furnizimin me energji elektrike, industria e automobilave po riformësohet nga rritja e automjeteve gjithnjë e më të ndërlidhura. Frost & Sullivan vlerëson se deri në vitin 2022, 75% e makinave në mbarë botën do të jenë shumë të ndërlidhura midis tyre nëpërmjet sistemeve të integruara. Në Evropë, shifra pritet të jetë 70%.
Prodhuesit e pajisjeve origjinale (OEM) dhe furnizuesit e nivelit të parë - të cilët furnizojnë pjesë ose sisteme direkt te OEM - po rrisin ofertën e tyre në fusha të vendosura si navigimi dhe audio.
Inovacioni i fundit po ndodh gjithashtu në zonat në zhvillim të sistemeve të monitorimit të shoferit dhe tregjeve të automjeteve, të cilat do të shfaqin modele biznesi transaksionale dhe shitjen e shërbimeve specifike për automjetet. Në të vërtetë, pagesa në automjet pritet të jetë kufiri tjetër.
Në terma afatgjatë, fitimi i të dhënave të gjeneruara nga makinat e lidhura do të hapë mundësi të mëdha. Me më shumë se 55% të konsumatorëve të gatshëm të ndajnë të dhëna, kjo përfaqëson një mundësi globale të parashikuar prej 50 miliardë dollarësh deri në vitin 2025.
Fokusi po zhvendoset nga shitja e të dhënave në përdorimin e tyre - për të krijuar vlerë dhe për të ofruar shërbime në një mori aplikacionesh, nga sigurimi i pagesës në momentin e përdorimit te informacioni mbi kushtet e rrugëve dhe pikat e karikimit të automjeteve elektrike.
Për të garantuar sigurinë e të dhënave, standardet e reja po nxisin krijimin e Qendrave Operative të Sigurisë së Automjeteve, të cilat mbrojnë makinat e lidhura nga sulmet kibernetike.
Autonome
Të gjitha makinat do të ofrojnë të paktën disa veçori autonome deri në vitin 2029, por zhvendosja e përgjithshme drejt një makine pa shofer po zgjat më shumë sesa pritej industria. OEM janë në proces të adoptimit të teknologjive "L2+", për të kapërcyer hendekun midis zgjidhjeve L3 dhe L4, të cilat ofrojnë nivele më të larta autonomie.
Tranzicioni i ngadaltë drejt autonomisë po sheh që prodhuesit e automjeteve të zhvendosin fokusin e tyre drejt përfitimeve më afatshkurtëra, siç janë zgjidhjet e reja plug-and-play.
OEM-të po fokusohen gjithashtu në zonat e reja të shërbimit si transportet autonome dhe bizneset e ndarjes së makinave, të cilat ofrojnë më shumë komoditet duke reduktuar kostot, mbingarkesën dhe emetimet e karbonit. Disa nga lojtarët kryesorë kanë filluar të përkulin muskujt e tyre në kamionët pa shofer, duke zbuluar prototipe me nivele gjithnjë e më të sofistikuara të autonomisë.
Në sektorin e bujqësisë, risitë shpesh mjegullojnë linjat midis automjeteve dhe robotikës. Naio Technologies, nga Franca, ka zhvilluar një robot autonom të barërave të këqija, ndërsa Monarch në SHBA lançoi së fundmi një traktor autonom dhe 100% elektrik.
Me këtë fokus të rinovuar në qëndrueshmëri, prodhuesit e automjeteve kanë prioritizuar zhvillimin e modeleve transformuese, të drejtuara në mënyrë dixhitale të biznesit dhe shërbimeve me vlerë të shtuar që do të krijojnë një të ardhme më elastike për industrinë.
Ky artikull bazohet në raportin e tendencave të industrisë të Qendrës së Inovacionit Intesa Sanpaolo mbi Automobilitetin, Transportin dhe Logjistikën.
Lexo raportin për më shumë dhe ndiq video-n: