Intesa Sanpaolo ISB zbulon strategjinë e re të komunikimit
Struktura e përditësuar e komunikimit do të fokusohet në mesazhin thelbësor të Bankës: "Ne kujdesemi për atë që ka më shumë rëndësi për ty!"
12/06/2021
Divizioni i Bankave Ndërkombëtare Filiale të grupit Intesa Sanpaolo ka hartuar një strategji të re për të harmonizuar komunikimin në nivel lokal dhe ndërkombëtar.
Përcaktimi i një strategjie komunikimi për një sistem kaq kompleks siç janë bankat e degëve ndërkombëtare (ISB) të grupit Intesa Sanpaolo ishte një ndërmarrje ambicioze. Kërkonte një ndjeshmëri të madhe kulturore, të qenurit fleksibël dhe mendjehapur në mendime. ISB përfshin 11 banka në 12 vende, secila me gjuhën, kulturën dhe tregun e vet.
Më shumë se 70 profesionistë nga këto vende, secili me kultura, fe dhe gjuhë të ndryshme, bashkëpunuan në disa seminare të “design sprint” (një proces intensiv ku ekipet me në qendër përdoruesit trajtojnë problemet e projektimit). Ata ndihmuan në përcaktimin e një platforme të vetme krijuese që është fleksibël dhe e transferueshme në bazë të nevojave të vendeve individuale.
Strategjia e re – e krijuar si përgjigje ndaj ndryshimeve të mëdha të dy viteve të fundit dhe nevojës për një qasje të re ndaj komunikimit – ka qenë në zhvillim që nga dhjetori i vitit 2020. Për të është punuar nga 11 vende dhe selitë përkatëse të Bankës.
Pandemia ka ndikuar në sjelljet, ndjenjat dhe pritshmëritë e klientëve ndaj sistemit bankar dhe kjo ka vënë në dukje nevojën e teknologjive dhe shërbimeve të reja për të ofruar një mënyrë të re jetese.
"Për të realizuar projektin, ne zgjodhëm rrugën që ishte ndoshta më sfiduese, por padyshim më e pasura në potencial."
Danilo Guenza, kreu i komunikimit të jashtëm, ISB
Katër qendrat pjesë e “design spirntit” mbuluan shitjen me pakicë, dixhitalizimin, BVM-të dhe korporatat, dhe QMS-të (parimet e qeverisjes mjedisore dhe sociale). Pjesëmarrësit iu përgjigjën pyetjeve të rëndësishme të biznesit nëpërmjet problemeve, zgjidhjeve dhe ushtrimeve testuese. Më pas ata përfunduan me ide komunikimi që përfshinin fushata multimediale, TV komerciale dhe iniciativa të tjera.
Një nga sfidat kryesore për ekipin e komunikimit që mori parasysh ishte se në dy vitet e fundit përqindja e njerëzve që u besonin bankave u ul në mënyrë dramatike nga 43% në 29%. Duhej një mesazh i ri për të ndryshuar këtë perceptim negativ.
Për ta bërë këtë, ekipi u përqendrua në atë që njerëzit me të vërtetë kujdesen për të zhvilluar vlerat e tij thelbësore: "Ne kujdesemi për atë që është e rëndësishme për ty." Këto vlera janë adresuar në tre shtylla kryesore:
• Ne kujdesemi për njerëzit
• Ne kujdesemi për të ardhmen
• Ne kujdesemi për shoqërinë
Një shpërblim i ri - "Për gjithçka që ka rëndësi" - u krijua për të përshkruar misionin e bankës për të qenë gjithmonë në krah të njerëzve, duke i ndihmuar ata të arrijnë çdo qëllim, të madh apo të vogël, dhe për të mbrojtur dhe ruajtur atë që ka vërtet rëndësi.
Mesazhet fokusohen gjithashtu në dilemat e jetës – dhe se si, nëse të vështirat zgjidhen, mbetet vetëm “dilemat e gëzueshme”, si p.sh. me cilën ngjyrë të lyejmë muret e shtëpisë së sapo blerë ose ku të shkojmë për festën e vitit të ardhshëm. Synimi është që klientët të ndihen të sigurt se banka e tyre do të jetë aty gjatë gjithë ngjarjeve të jetës së tyre dhe momenteve që kanë vërtet rëndësi.
Koncepti i gëzueshëm i dilemës është realizuar në video me muzikë të kompozitorit dhe konsulentit muzikor Philip Abussi. Çdo bankë mund ta përshtatë konceptin me markën dhe zërat e saj.
Banka shpreson se adoptimi i modelit të ri të komunikimit në çdo vend do të forcojë markën dhe do ta ndihmojë atë të bëhet banka e zgjedhur për të gjithë klientët.
Kjo punë ka ndihmuar edhe në krijimin e një kulture profesionale më të vlefshme dhe të përbashkët në shërbim të kompanisë. Renato Vichi, kreu i çështjeve institucionale dhe komunikimit të jashtëm në ISB, thotë: “Rezultati i gjithë kësaj pune është një strategji e përbashkët, një fitim i përbashkët për të përcaktuar pozicionimin tonë të veçantë në treg, një koncept i ri krijues për zhvillimin e fushatave dhe një format i përbashkët grafik. për të rritur njohjen e markës sonë.”
Guenza shton: "Rezultati është një thesar i madh idesh, mendimesh dhe propozimesh që do të zbatohen në muajt dhe vitet e ardhshme."